آخرین اخبار دانشگاه پیام نور"فراگیر پیام نور"برنامه امتحانات پیام نور" تستی یا تشریحی پیام نور"سیستم گلستان پیام نور " reg.pnu.ac.ir "خبر های جنجالی پیام نور" نمونه سوال پیام نور"دکترا پیام نور "ارشد پیام نور "لیست منابع پیام نور"انتخاب واحد پیام نور"اخبار مراکز و واحد ها پیام نور"عکس های پیام نوری
پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸

 

 

 

 

 

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

 

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

 

 

 دانلود پایان نامه گزارش کار



امکان تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته در دست بررسی است

معاون آموزشی وزارت‌علوم، تحقیقات‌ و فناوری درباره امکان تحصیل همزمان دانشجویان در۲ رشته بدین معنی که دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها بتوانند همزمان با رشته تحصیلی خود در یک رشته نیمه حضوری در دانشگاه پیام نور نیز تحصیل کنند، اظهارکرد: اخیرا این موضوع در شورای‌عالی برنامه‌ریزی مطرح است، اما با تحصیل همزمان فعلا موافقت نشده است.


به گزارش خبرگزاری پیام نور, دکتر حسین نادری‌منش افزود: در زمینه تحصیل همزمان دانشجویان در۲ رشته قرار شد که کارشناسی بیشتری شود و بررسی‌های لازم انجام شود تا نهایتا تصمیم گیری صورت گیرد. وی تصریح کرد: وزارت‌ علوم مجوز تحصیل همزمان در دو رشته را در مورد دانشجویان المپیادی صادر کرده و هنوز در این زمینه برای سایر دانشگاه‌ها و دانشجویان مجوزی را صادر نکرده است.
دکتر حسن زیاری رییس دانشگاه پیام نور نیز پیش از این در خبری اعلام کرده بود که دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها می‌توانند همزمان با رشته تحصیلی خود در یک رشته نیمه حضوری در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند.


وی با بیان اینکه کلیات تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته مورد تصویب قرار گرفته است، گفت: نحوه اجرای این موضوع و آیین نامه آن در معاونت آموزشی وزارت علوم در دست بررسی است. وی افزود: پیشنهاد ما این است که تمام دانشجویان تمام وقت دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت مجدد در کنکور بتوانند در رشته‌ای دیگر در دانشگاه پیام نور به صورت نیمه حضوری ادامه تحصیل دهند.
همچنین دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی تمام وقت نیز با شرکت در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور بتوانند در رشته دومی به صورت نیمه‌حضوری ادامه تحصیل دهند.
رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه چگونگی و نحوه پذیرش این دانشجویان و تحصیل همزمان آنان در دو رشته هنوز مشخص نیست و آیین نامه آن در دست بررسی است، گفت: این پیشنهاد مطرح است تا دانشجویانی که در آینده کنکور شرکت می‌کنند، بتوانند علاوه بر رشته خود رشته دومی را به صورت نیمه‌حضوری برای تحصیل در دانشگاه پیام نور انتخاب کنند.
به گفته وی، امکان تحصیل همزمان در دو رشته در مرحله اول برای دانشجویان کارشناسی در نظر گرفته می‌شود و این موضوع به دلیل ظرفیت بالا در دانشگاه است. زیاری اظهارکرد: تحصیل همزمان در دو رشته موجب افزایش کارآفرینی و بازاریابی می‌شود و در این روش دانشجو خود هزینه تحصیلش را تامین می‌کند. وی خاطرنشان کرد: دانشجویان برای تحصیل در رشته دوم نیمه حضوری در دانشگاه پیام نور معافیت سربازی نخواهند داشت.

 

آخرین بروزرسانی (شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۲۰)

 

افزودن نظر


- نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.
- از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید.


عناوین پربازدید
عضویت در خبرنامه


نام:

ایمیل:

افراد آنلاین
ما 95 مهمان آنلاین داریم