آخرین اخبار دانشگاه پیام نور"فراگیر پیام نور"برنامه امتحانات پیام نور" تستی یا تشریحی پیام نور"سیستم گلستان پیام نور " reg.pnu.ac.ir "خبر های جنجالی پیام نور" نمونه سوال پیام نور"دکترا پیام نور "ارشد پیام نور "لیست منابع پیام نور"انتخاب واحد پیام نور"اخبار مراکز و واحد ها پیام نور"عکس های پیام نوری
شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳

 

 

 

 

 

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

 

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

 

 

 دانلود پایان نامه گزارش کار



به كار گيري انديشه هاي استاد مطهري در زمينۀ اسلامي كردن دانشگاهها ضروري است

پایگاه خبرگزاری پیام نور ( PAYAMNOR.IR ) : معاون اول قوۀ قضائيه و عضو هيأت امناء سازمان مركزي دانشگاه پيام نور بر كيفي سازي دانشگاه پيام نور تأكيد كرد.

به گزارش خبرگزاری پیام نور به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور "حضرت حجت الاسلام و المسلمين رئيسي در نخستين جلسۀ رؤساي استاني دانشگاه پيام نور در سال 1390 گفت: امروز هدف دانشگاهيان ما بايد الگو شدن باشد يعني بتوانند براي جوامع بشري و اسلام مد لي از دانش افزايي ارائه دهند.

معاون اول قوۀ قضائيه با تأكيد اسلامي شدن دانشگاهها افزود: بايد در عرصۀ اسلامي شدن دانشگاهها گامي به جلو برداشته شود و در اين زمينه مدلي ارائه دهيم تا به عنوان الگو در جهان مطرح شود.
وي با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي )جهت حركت  به سوي توليد علم و جنبش نرم افزاري گفت: رويكرد مردم پس از فرمايش ايشان از فرهنگ ترجمه كتب به توليد علم سوق داده شده و اين امر اتفاق بزرگي بود.

حجت الاسلام و المسلمين رئيسي با اشاره به اينكه جهاد اقتصادي برون جهاد علمي و فكري امكان پذير نيست افزود: زماني كه وحدت كلمه هدف حوزه و دانشگاه باشد سمت و سوي فعاليتهاي هر دو توحيدي مي شود و محصول هر دو انسانهاي عالم توانا و دانشمند است.

وي وحدت حوزه و دانشگاه را يكي از مهمترين مسائل مطرح شده در چندسال اخير عنوان كرد و افزود: در حوزۀ علميه طلاب با خواندان در جهت تعالي و رشد و كمال گام بر مي دارند و در دانشگاه نيز با به فعليت رساندن علم در حوزه هاي مختلف در جهت رشد و كمال گام بر داشته مي شود و هدف هر دو بايد حركت در سمت و سوي توحيدي باشد.

آخرین بروزرسانی (شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۵۲)

 

افزودن نظر


- نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.
- از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید.


عناوین پربازدید
عضویت در خبرنامه


نام:

ایمیل:

افراد آنلاین
ما 10 مهمان آنلاین داریم