آخرین اخبار دانشگاه پیام نور"فراگیر پیام نور"برنامه امتحانات پیام نور" تستی یا تشریحی پیام نور"سیستم گلستان پیام نور " reg.pnu.ac.ir "خبر های جنجالی پیام نور" نمونه سوال پیام نور"دکترا پیام نور "ارشد پیام نور "لیست منابع پیام نور"انتخاب واحد پیام نور"اخبار مراکز و واحد ها پیام نور"عکس های پیام نوری
پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸

 

 

 

 

 

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

 

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

 

 

 دانلود پایان نامه گزارش کار



فراخوان پنجمین جشنواره فرهنگی نفس از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

خبرگزاری پیام نور (PAYAMNOR.IR): واحد پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با همکاری جمعیت حمایت از پیوند اعضای ایرانیان پنجمین جشنواره فرهنگی”نفس” را در راستای ترویج فرهنگ مقدس اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی با موضوع “اهدای عضو، اهدای زندگی” برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری پیام نور : پنجمین جشنواره فرهنگی”نفس” برگزار می شود.

اهداف:

* ترویج و بسط فرهنگ اهدای عضو

* نجات جان بیماران نیازمند پیوند اعضا

* ایجاد ارتباط نزدیک بین هنر و فرهنگ مقدس اهدای عضو

* مشارکت مردم و هنرمندان در بسط و توسعه فرهنگ اهدای عضو

 

بخش های جشنواره نفس:

مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان، عکس، پوستر، کاریکاتور، تصویر سازی، جمله کوتاه، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن، مجسمه سازی

گاه شمار جشنواره:

آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۰

نمایشگاه و مراسم معرفی آثار برتر و اعطای جوایز: ۵ خرداد ماه ۱۳۹۰ در هشتمین مراسم جشن نفس

شرایط شرکت در بخش های مختلف جشنواره:

۱. مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان: گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال می توانند در این بخش شرکت نمایند.

۲. بخش عکس،کاریکاتور و تصویر سازی: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت عکس یا پرینت رنگی یا به صورت CD با رزولوشن ۳۰۰dpi ارسال نمایند.

لازم به ذکر است یک نسخه پرینت A4 مطابق نسخه اصلی در CD، همراه آن الزامی است. آثاری که با نرم افزار های کامپیوتری ایجاد شده باشند نیز مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

۳. مسابقه جمله کوتاه، شعر و داستان کوتاه: علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود در قالب جمله کوتاه (حداکثر ۱۰۰ کلمه)، شعر و داستان کوتاه تایپ شده با فونت نازنین ۱۲ در این بخش شرکت نمایند. (شما می توانید آثار این بخش را به جای پست توسط پست الکترونیکی خود به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال کنید).

۴. مسابقه پوستر: علاقه مندان می توانند آثار خود را در ابعاد ۷۰*۵۰ سانتی متر به صورت اصل یا پرینت رنگی یا به صورت  CD  با رزولوشن    ۳۰۰dpi و CMYK ارسال نمایند.

۵. انیمیشن: تکنیک در این بخش آزاد بوده و محدودیتی برای مدت زمان انیمیشن وجود ندارد. اثر می بایست در قالب DVD ارائه شده و در صورت تمایل پوستر انیمیشن نیز ضمیمه شود.

۶. مجسمه سازی: علاقه مندان می توانند اثر خود را (تنها ۱ اثر) با جنس اختیاری و در ابعاد هر ضلع حداکثر ۳۰ سانتیمتر ارسال نمایند.

نکته: چنانچه اثر منتخب شرایط اجرای بزرگ را اخذ نماید و منجر به عقد قرارداد گردد، حق نظارت اجرا با هنرمند صاحب اثر می باشد.

 

شرایط عمومی شرکت در پنجمین جشنواره فرهنگی “نفس”:

- ستاد برگزاری جشنواره مجاز است که آثار انتخاب شده را در امور انتشاراتی و اطلاع رسانی مربوط به اهدای عضو استفاده کند.

- کلیه شرکت کنندگان لازم است به همراه آثار، مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، آدرس و شماره تلفن خود را نیز ارسال نمایند. (علاوه بر ارسال مشخصات به صورت جدا گانه، درج نام و شماره تلفن بر روی آثار الزامیست).

- برگزار کنندگان هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از ارسال نامطلوب پست را نمی پذیرند.

- تصمیم گیری در موارد و مسایل پیش بینی نشده و تغییر شرایط و مقررات اعلام شده به عهده ستاد برگزاری جشن می باشد.

- آثار ارسال شده به جشنواره، عودت داده نمی شوند و واحد پیوند مختار است در راستای فرهنگ سازی اهدای عضو از آن استفاده نماید.

ستاد برگزاری جشنواره از علاقه مندان و هنرمندان دعوت می نماید با ارسال آثار خود به آدرس پستی تهران- خیابان شهید باهنر (نیاوران ) – دارآباد – بیمارستان دکتر مسیح دانشوری- بخش پیوند اعضا صندوق پستی ۱۹۵۷۵۶۳۴ کد پستی ۱۹۵۵۸۴۱۴۵۲ جهت شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

هم چنین شما می توانید فقط آثار بخش جمله کوتاه ، شعر و داستان کوتاه را به جای ارسال پستی به پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید به همراه مشخصات کامل خود ارسال فرمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با تلفن های ۲۶۱۰۹۹۶۶ و ۲۶۱۰۹۴۱۹ (واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) تماس حاصل فرمایید.

جوایز جشنواره در هر بخش حداقل به سه اثر برگزیده بر طبق نظر هیئت داوران تعلق خواهد گرفت.

آخرین بروزرسانی (شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۰۵)

 

افزودن نظر


- نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.
- از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید.


عناوین پربازدید
عضویت در خبرنامه


نام:

ایمیل:

افراد آنلاین
ما 8 مهمان آنلاین داریم